torstai 6. syyskuuta 2012

Tyrnäystappio

Minulla on sellainen ongelma, että vierasvaraksi hankitut jäätelöt katoavat pakastimestani ennen kuin ensimmäinenkään vieras on ehtinyt käydä kylässä.

Nyt olen keksinyt ratkaisun: pitää ostaa pakkaseen sellaista jäätelöä, jota periaatteessa ihan kehtaisi tarjoilla ihmisille (ei siis välttämättä esim. Euroshopperia), mutta joka samalla on sen verran pahaa, että sitä ei itse tee mieli syödä!

Minun pakastimessani on siis tästä lähtien aina Aino-jäätelöiden uusinta tulokasta Tyrniluodon aarre. (Kyseistä makua ei muuten tällä hetkellä ole Pingviini-tuotteiden tuotehaun mukaan edes olemassa. Ehkä niitä hävettää?)

Päivän mietelause: Makuasioista ei voi kiistellä (mutta avautua niistä voi aina).

3 kommenttia:

kunnankirjuri kirjoitti...

Heiiii, miksi mulle ei sitten tarjottu jäätelöä eilen jos sitä kerta olisi ollut????

neiti talonmies kirjoitti...

No siinähän kävi niin, että unohdin koko jäätelön (oon niin hyvä emäntä!), ja sitten illalla vasta muistin ja unohduksesta suivaantuneena päätin maistaa ainakin itse... Et kyllä menettänyt mitään :P

(Tätä kautta kannattaakin näköjään kommunikoida, kun tulee vaan viikon viive vastauksiin...)

kunnankirjuri kirjoitti...

Tää on just hyvä tapa kommunikoida, ei käy tunteet niin kuumina kun ehtii nukkua seitsemän yön yli. :D