torstai 12. tammikuuta 2012

Ankea, ankeampi, asiakaspalvelussamme on ruuhkaa

En pidä puhelimessa puhumisesta enkä ikävien käytännön asioiden hoitamisesta (kaikki kotityöt, kaikenlaisten lomakkeiden täyttäminen, virastoissa ja pankeissa asioiminen, sähkösopimusten tai vakuutusten kilpailuttaminen...). Lisäksi ahdistun lievästi, jos minun pitäisi reklamoida jostakin.

Tänään olen saanut tehdä paljon lempiasioitani. Olen soittanut
  • kolmesti isännöitsijälle (Tämä oli helppoa, koska kukaan ei vastannut. Nyt en kyllä enää soita vaan ajattelen, että joku muu saa hoitaa - kyse on koko talon asiasta kuitenkin.)
  • huoltoyhtiön toimistoon (jonotusmusiikkia), huoltomiehelle, uudestaan huoltomiehelle ja uudestaan huoltoyhtiön toimistoon (jonotusmusiikkia)
  • teleoperaattorille (hyvin paljon jonotusmusiikkia) kolmen eri asian takia (kaksi asioista reklamaation luontoisia)
  • laajakaistaoperaattorille (hyvin paljon jonotusmusiikkia) jälleen yhden reklamaation tähden
Jostakin minua  nyt rangaistaan.

Lisäksi muistin juuri, että unohdin valittaa yhdestä asiasta, joten pitäisi soittaa teleoperaattorille uudestaan. En soita.

Ei kommentteja: